Sjuk Boll:(

Vi hade en bra dag fram tills att Colin helt plötsligt blev super hängig och varm. Tog tempen och då låg den strax över 40 grader. Han har varit hängig hela kvällen och när alvedonen släppte så låg febern på 40.6:( Lilla älskade Colin!
Usch det gör så ont i hjärtat men han är såå tapper trots febern. Så fort det kommer musik på tv så diggar han till den och han har ätit och druckit lite också.
Nu sover han sött i våran säng och Joona började precis snarka i soffan bredvid här. Stackaren jobbar ju så mycket nu så han är helt slut på kvällarna.

Nu ska jag släpa in honom i sängen så jag hör tvn;)

Puss på er!

Kommentarer
Postat av: loijsan

haha så du hör tvn? ja då e han verkligen trött! Iofs ligger nog snarkningarna i släkten för Joni låter likadant i perioder=))fruktansvärt irriterandeM ;)



Pussa lilla collehjärtat från min imorrn <3 Älskar er!

2009-12-04 @ 22:30:02
Postat av: sina

Krya på dig finaste lillfinnen!

Puss på pannan, vi älskar dig!

2009-12-04 @ 23:15:09
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com
Postat av: fannie

om du ser det här kan du väl ringa mig? jag får itne tag i dig och nu är mina pengar slut :(

2009-12-06 @ 20:52:18
URL: http://ates.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback