Plugg!

Hellu!

Igår hade vi en super mysig dag hemma hos Loijsan, Joni och Emilia.  Sina och Mio var på besök över dagen och det var så mysigt att få snosa på dom små! Emilia och mio är såååå goa!! äskade barn! Och både Sina och Loijsan är så fräscha för att precis har fått barn! så fina mina flickor!

Nu sover Colin lunch och jag MÅSTE plugga! Uhh det är så svårt det här och tills på måndag måste man ha kommit igång ordentligt. SKa ta lite kaffe och försöka koncentrera mig så jag säger bye bye så länge!


Kommentarer
Postat av: loijsan

Oj va fint de blivit här då hjärtat=)



Tack för igår! Mysigt o få umgås me er!! Älskar er massor verkligen=)



O våra frukostar e ju nåt vi måste fortsätta me=)

En bra start på dagen ju <3

2009-12-04 @ 22:27:56
Postat av: sina

Mmmmäääääää du e snäll du!

Jag e rynkig o grå men Loijsan e ju söt som socker,

som vanligt!

Älskar er mina flickor!

2009-12-04 @ 23:16:35
URL: http://www.sina-emmie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback