Nya tag!

Hellu!

Helgen känns som en dimma . Colin har haft hög feber, hosta och varit förkyld. Vi har varit  vakna på nätterna och sovit desto mer på dagarna.
Kom på mig själv med att inte ha duschat på hela helgen så efter en dusch idag kände jag mig som en ny människa. Colin är mycket bättre idag och det är jag så glad för. Fy vad jag har haft ont i hjärtat och oroat mig när han har varit så där dålig. Just nu röjer han i sitt rum och jag ska dricka lite kaffe eftersom jag börjar få huvudvärk. 
Om en liten stund är det dax att hämta storebror på dagis och sen kommer min älskade mamma hit och ska passa barnen medans jag är i skolan. Skulle ha skrivit en rgumenterande text tills idag, eller iallafall börjat men det har ju inte blivit av såklart så får åka lite tidigare till skolan så jag kan sitta i lugn och ro med texten.


En glad Colin alldeles nyss:)


Mitt fina luciatåg som står i fönstret:) Tycker att dom är så otroligt charmiga:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback