Ikeatripp!

Hellu!

Idag vaknade båda barnen vid 6 och då orkade jag knappt öppna ögonen. Men Colin var verkligen inte utvilad så jag la honom igen och då sov han till kl 8. Jag slumrade till på soffan medans Oliver kollade på barnprogram och den halvtimmen gjorde väldigt mycket.
När Colin vaknade så badade barnen och sen åt vi frukost. Nu sover Colin igen och när han vaknar så ska jag, Marie och pojkarna ta en tripp till ikea. Behöver nya värmeljus och lite andra småsaker. Tänkte också åka förbi toysrús och kolla lite julklappar. Mys:)

Igår när Joona kom hem så hade han köpt två presenter till mig. En ny hårfön (min gick sönder för ett tag sen) och ett planeringsblock som jag kan ha i skolan! Oh vad glad jag blev! Tack mitt hjärta<3<3

Nu ska jag och Oliver spela kalleha:)

ha en bra dag<3

Kommentarer
Postat av: Fannie

ÅÅÅH va fin din blogg blev!!

min lur är som sagt pajko (comviq har stängt av mitt abonemang för jag ska byta till kontantkort idag men dom glömde tydligen aktivera kontantkortet) så jag väntar med spänning..



Hade ni några planer ikväll eller? twilight?



älskar dig

2009-12-01 @ 13:43:55
URL: http://ates.blogg.se/
Postat av: Fannie

kom in på msn när du ser det här!!!!!! älskar dig

2009-12-02 @ 11:14:06
URL: http://ates.blogg.se/
Postat av: Caroline

jag älskar dig!!! :)

2009-12-03 @ 09:36:58
URL: http://carolinealexandra.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback