GOTT NYTT ÅR!

Hej på er!

Nu var det ett tag sen igen, hehe! Hinner inte sitta och skriva speciellt mycket nu för tiden.

Vad har hänt sen sist då?

Vi är friska och krya allihopa iallafall, Julen firades med massa mys och god mat. Pojkarna fick så fina julklappar och julgranen vill jag gärna ha kvar hela vintern. Så mysigt när den är tänd och det är mörkt ute.

På bostadsfronten så väntar vi fortfarande på svar om vi får lån eller inte. Ser inte så ljust ut och blir det ett nej så vet jag inte om vi kommer flytta eller bo kvar. Håll tummarna!

Just nu sitter jag, Oliver och Colin under ett täcke i soffan och kollar på barnprogram. Det är SVINKALLT i lägenheten och jouren vägrar komma om dom inte får in tre anmälningar från Olika grannar. Så på eftermiddagen tänkte jag be grannarna ringa in också. Pinsamt att störa dom på nyår men vi har mellan 17-18 grader här och det känns inte ok!

Ikväll ska jag och pojkarna träffa Loijsan och lilla Emilia för att fira det nya året:) Har lovat Oliver att han ska få vara vaken så länge han vill och somnar han innan tolvslaget så ska jag väcka honom så han får se fyrverkerierna.

Nu ska jag gå och duscha varmt och sen dricka lite kaffe.

Ha ett gott nytt år allihopa<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback